- Totaal aantal beoordelingen 2307 Geef uw mening
- Totaal score 9,4
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 99% afgelopen 12 maanden
Geweldig goed en snel geholpen. Mijn camperbodem is gelast en ziet er weer uit als nieuw! Prijs/kwaliteit verhouding is dit in orde.
14-06-2026Altijd goed en vriendelijk geholpen bij Ferdy Snijders. Als er iets aan de auto moet gebeuren wordt dat duidelijk gecommuniceerd.
13-06-2026Altijd verzorgd
10-06-2026Ondanks dat het tegen zat doordat er een verkeerde turbo was geleverd waardoor de reparatie langer duurde dan gepland zijn we toch zeer prettig en vakkundig geholpen. Wij kunnen Ferdy Snijders dan ook van harte aanbevelen!
09-06-2026Fijn bedrijf met vriendelijke mensen en goede service.
07-06-2026Ik kom al jarenlang bij Autobedrijf Ferdy Snijders en heb daar altijd fijne ervaringen gehad. Er wordt transparant gecommuniceerd, afspraken worden nagekomen en je wordt altijd netjes en deskundig geholpen. Ook bij de aflevering van mijn nieuwe auto ben ik uitstekend geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd en de service was zoals altijd vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader!
07-06-2026Prima service, geen klachten
06-06-2026Bellen, komen, repareren en klaar ! Fantastisch. Ondanks de topdrukte , direct geholpen .
06-06-2026In mijn werkzame tijd bij energiewacht, bedrijfsauto in onderhoud altijd naar tevredenheid er wordt meegedacht.
05-06-2026Goede afspraken en de juiste manier van afspraken.
04-06-2026Betrouwbaar
03-06-2026Ze zijn hier altijd eerlijk met wat er gedaan moet worden, ze belden mij op toen er ze achteraf wat dingen kwamen en gingen pas verder nadat ik er akkoord mee ging. Hele fijne zaak
02-06-2026Zeer prettig zaken doen. Er wordt in alle opzichten me de klant meegedacht. Dus vanaf het eerste contact tot het ophalen van de auto een uitstekende ervaring.
01-06-2026Een fijn en klantvriendelijk bedrijf, komt zijn afspraken na, geen poespas. Toch al een aantal keren vervelende ervaringen gehad met "typische" autoverkopers, geloof mij, Ferdy is niet zo'n "typische" autoverkoper.
01-06-2026Goede ontvang.st ,goede uitleg, wij waren zeer tevreden
30-05-2026Super
29-05-2026Toppers, kwaliteit, snel en betrouwbaar. Komen hun afspraken na.
28-05-2026Auto maakte raar geluid Ze hebben geweldig werk geleverd Vakmensen !!!
23-05-2026Goede afspraken en duidelijke omschrijving wat er gedaan is. En gezellig
19-05-2026Goede service. Korte lijnen.
17-05-2026Is altijd goed en gezellig lekkere koffie of thee of iets anders
13-05-2026Goede service, en afhandeling, net bedrijf, vriendelijke behulpzame mensen!
12-05-2026Top garage, al jaren vaste klant!
11-05-2026Uitvoerige grote beurt weer keurig verzorgt
08-05-2026