- Totaal aantal beoordelingen 2307 Geef uw mening
- Totaal score 9,4
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 99% afgelopen 12 maanden
Meedenkend vriendelijk en duidelijk bedrijf al jaren klant en altijd tevreden
08-05-2026Goede service, betaalbare prijzen. En wat ik fijn vind is dat kwaliteit bij Ferdy Snijders centraal staat. Bij kleine reparaties kun je wachten in de fijne wachtruimte. Kortom 5 sterren van mij
07-05-2026Op vakantiepark Sandur met storing aan de motor. Gelijk kon ik terecht voor het uitlezen van de storing
06-05-2026Prima service. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en eigenlijk gelijk geholpen als je een klein mankementje hebt.
30-04-2026Prima service, prettig en goede service
29-04-2026Goed advies, persoonlijke service en kwaliteit geleverd.
26-04-2026Hier wordt nog echt geluisterd naar de motor én naar de klant. Een garage waar service niet stopt bij de factuur, maar waar persoonlijke aandacht en technisch inzicht hand in hand gaan."
24-04-2026Al 135.000 probleemloze kilometers.
24-04-2026Na aankoop auto constateerden we dat de reservesleutel niet goed werkte. Inmiddels voorzien van een nieuwe reservesleutel door de nette service van Ferdy Snijders!
23-04-2026Xxxxxxxxxxxx
22-04-2026Bij de aanschaf van een andere auto goed geholpen door Ferdy.
22-04-2026In een woord perfect
21-04-2026De auto moest voor de apk-keuring, Kon er op wachten met een lekker kop koffie en een krantje er bij, in een nette wachtruimte. Ga hier ook het onderhoud laten uitvoeren!
21-04-2026Een hele goede garage
18-04-2026Ik ben weer prima geholpen
14-04-2026Betrouwbaar goed personeel
08-04-2026No nonsense garage, zeer vakkundig en professioneel.
08-04-2026Goede service en prachtige entree ;)
07-04-2026Snel en goed geholpen!
03-04-2026Prima service en denken mee. Zeer tevreden.
31-03-2026Zoals altijd, goed geholpen, gratis vervangend vervoer. Alles uitgevoerd volgens afspraak.
28-03-2026Vriendelijke medewerkers met deskundig advies. Alles gaat zoals het hoort, vakkundig deskundig en met oog voor detail.
20-03-2026De periodieke bandenwissel stond weer op de planning voor 2 auto’s Precies volgens de afgesproken tijden werden ze de garage in gereden. Onder het genot van een fijne cappuccino is het heerlijk vertoeven in de erg fraaie ontvangstruimte. Na een klein uurtje stonden beide auto’s weer op de zomer “slofjes” en reden we, net als altijd na een bezoek aan Ferdy Snijders en zijn geweldige team, weer met een heerlijk gevoel naar huis. Wat weer een fijne ervaring!
19-03-2026Een erg persoonlijke benadering, goede adviezen. Fijne garage. Ik houd niet zo van (ongevraagd) bijvullen ruiten vloeistof en klein materiaal op de factuur.
18-03-2026